Friday, January 24, 2020

अहमकार

अहंकार (प्रेरक कथा)
--------
एउटा गाई चर्नको लागि जंगल तर्फ गईरहेको थियो ! चर्दै गर्दा बेलुकी हुन लागि रहेको थियो , गाईले देख्यो कि एउटा बाघ उ तर्फ लम्कदैछ ! गाई डरले यताउता भाग्न थाल्यो, त्यो बाघ पनि गाई कै पछि दौडिन थाल्यो, दौडिदै गर्दा गाइले अगाडि पोखरी देख्यो, डरले गाई पोखरीमा पस्यो ! त्यो बाघ पनि गाईको पछिपछि पोखरी मै पस्यो !
तब गाईले थाहा पायो कि त्यो पोखरी त्यति गहिरो थिएन ! पोखरीमा पानी कम थियो त्यसमा हिलोले भरिएको थियो , गाई र बाघको दुरि धेरै कम थियो तर पनि बाघले केही गर्न सकिरहेको थिएन ! गाई हिलोभित्र बिस्तारै-बिस्तारै भासिन लाग्यो , बाघपनी धेरैथोरै गर्दै हिलोभित्र भासिन लाग्यो ! दुइटै नजिक-नजिक थिए उनिहरु हल्लिन पनि सकिरहेका थिएनन् ! गाई आफू नजिक हुदापनी बाघले गाइलाई पक्डन सकिरहेको थिएन !

केही समयपछि गाईले त्यस बाघलाई भन्यो: के तिम्रो कोहि गुरु वा मालिक छ ?
बाघले गज्रीदै भन्यो: म यो जंगलको राजा हुँ! मेरो कोहि मालिक छैन , म आफै जंगलको मालिक हुँ !

गाइले भन्यो: तर तिम्रो त्यो शक्तिको अहिले यो परिस्थितिमा के काम ?
बाघले भन्यो: तिमी पनि त यस दलदल हिलोमा फ़सेका छौँ , र मर्नका लागि छट्पटाइ रहेका छौ ! हालत पनि मेरै जस्तै छ !

गाइले मुस्कुराउदै भन्यो: बिल्कुल हैन, मेरो मालिक बेलुकिपख जब घरमा आउँछ र मलाई गोठमा नदेखेपछी मालिक अबस्य मलाई खोज्दै यहाँ आइपुग्छ ! र मलाई यो दलदल हिलोबाट उकासेर घर लिएर जान्छन् ! तर तिमिलाई कस्ले लान्छ?

🏵️ साच्चै केही समयपछि एकजना मान्छे त्यहा देखा पर्छ र गाईलाई हिलोबाट निकालेर आफ्नो घर लिएर जान्छ ! जानेबेला गाई र गाईको मालिक एकाअर्कालाई कृतज्ञतापुर्ण हेर्छन् ! मान्छेले चाहेर पनि  बाघलाई हिलोबाट बाहिर निकाल्न सक्दैनथ्यो! किनकि मान्छे र गाई दुइकै लागि बाघ खतरा थियो !

गाई - समर्पित मनको प्रतीक हो !
बाघ- अहंकारी जनावर हो !
       र
मालिक - ईश्वरको प्रतीक हो !
हिलो - यही संसार हो !
       र
यो संघर्ष - अस्तित्वको लडाइ हो !

💮 कसैसँग निर्भर नहुनु राम्रो हो ! तर, म नै सर्बैसर्ब हुँ मलाई कसैको सहयोग को आवश्यक्ता पर्दैन भन्नू यहीँ नै अहंकार हो ! र यहीँ नै बिनासको बिऊ हुनसक्छ !

🌸 साभार 🌹

No comments:

Post a Comment